Skip to main content
Search
Search This Blog
Heldinho
everybody loves Hélder...
Share
Get link
Facebook
X
Pinterest
Email
Other Apps
Posted by
Heldinho
April 03, 2006
I told ya.. (Foto)
PT: Eu não disse que sou o mais bonito? :p
NL: Ik zei toch dat ik de mooiste ben? :p
Comments
Anonymous said…
Essa foto heldinho!!!Aiiiii esse ar de prisao de ventre!!!Esssssssss Linduuuuuuuuuuuuuu!!! Casa-te cmg???
Anonymous said…
kem é k tirou?? ahh pois é...so podia! hehe
abraco
AC
Popular Posts
Posted by
Heldinho
August 27, 2004
Party Time!! (Português)
Posted by
Heldinho
March 01, 2006
In de war... (Nederlands)
Comments
abraco
AC